Wait

ここでは、「Wait」 に関する記事を紹介しています。


【WAIT】

(和訳)

It's been a long time Now I'm coming back home
I've been away now Oh how, I've been alone

随分長くかかったけれど、やっと家に帰れるんだ
ずっと遠く離れていて、どんなに寂しかったろう

Wait till I come back to your side
We'll forget the tears we've cried

待てて遅れ、君の側に帰ってくるまで
今まで流した涙はみんな忘れよう

But if your heart breaks Don't wait, turn me away
And if your heart's strong Hold on, I won't delay

でももし辛くて我慢できなくなったら、待たなくていいよ、僕のことは忘れて
でももし辛抱できるようなら、もう少しだ、絶対に遅れないから

Wait till I come back to your side
We'll forget the tears we've cried

待ってておくれ、君のそばに帰ってくるまで
今まで流した涙はみんな忘れよう

I feel as though You ought to know
That I've been good As good as I can be
And if you do I'll trust in you
And know that you Will wait for me

君には是非知っておいて欲しい
僕は精一杯、君を裏切らないようにしてきた
分かってくれるなら、僕も君を信じよう
きっと僕の帰りを待っていてくれるだろう

It's been a long time Now I'm coming back home
I've been away now Oh how, I've been alone

随分長くかかったけれど、やっと家に帰れるんだ
ずっと遠く離れていて、どんなに寂しかったろう

Wait till I come back to your side
We'll forget the tears we've cried

待ってておくれ、君のそばに帰ってくるまで
今まで流した涙はみんな忘れよう

I feel as though You ought to know
That I've been good As good as I can be
And if you do I'll trust in you
And know that you Will wait for me

君には是非知っておいて欲しい
僕は精一杯、君を裏切らないようにしてきた
分かってくれるなら、僕も君を信じよう
きっと僕の帰りを待っていてくれるだろう

But if your heart breaks Don't wait, turn me away
And if your heart's strong Hold on, I won't delay

でももし辛くて我慢できなくなったら、待たなくていいよ、僕のことは忘れて
でももし辛抱できるようなら、もう少しだ、絶対に遅れないから

Wait till I come back to your side
We'll forget the tears we've cried

待ってておくれ、君のそばに帰ってくるまで
今まで流した涙はみんな忘れよう

It's been a long time Now I'm coming back home
I've been away now Oh how, I've been alone

随分長くかかったけれど、やっと家に帰れるんだ
ずっと遠く離れていて、どんなに寂しかったろう


コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/97-2baa1018
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

