The Word

ここでは、「The Word」 に関する記事を紹介しています。


【The Word】
【愛の言葉】

(和訳)

Say the word and you'll be free
Say the word and be like me
Say the word I'm thinking of
Have you heard the word is love?
It's so fine, it's sunshine
It's the word, love

その言葉を口にしてごらん、自由になれるから
その言葉を口にしてごらん、僕のようになれるから
その言葉を口にしてごらん、僕の心にある言葉を
聞いただろうか、その言葉は愛
とても素敵さ、太陽の光の様な、その言葉は愛

In the beginning I misunderstood
But now I've got it, the word is good

最初のうち僕は誤解していた
でも今は分かったんだ、その言葉の素晴らしさが

Spread the word and you'll be free
Spread the word and be like me
Spread the work I'm thinking of
Have you heard the word is love?
It's so fine, it's sunshine
It's the word, love

その言葉を広めてごらん、自由になれるから
その言葉を広めてごらん、僕のようになれるから
その言葉を広めてごらん、僕の心にある言葉を
聞いただろうか、その言葉は愛
とても素敵さ、太陽の光の様な、その言葉は愛

Everywhere I go I hear it said
In the good and bad books that I have read

行く先々でその言葉を耳にする
今までに詠んだいい本にも悪い本にも出てくるんだ

Say the word and you'll be free
Say the word and be like me
Say the word I'm thinking of
Have you heard the word is love?
It's so fine, it's sunshine
It's the word, love

その言葉を口にしてごらん、自由になれるから
その言葉を口にしてごらん、僕のようになれるから
その言葉を口にしてごらん、僕の心にある言葉を
来ただろうか、その言葉は愛
とても素敵さ、太陽の光のような、その言葉は愛

Now that I know what I feel must be right
I'm here to show everybody the light

自分の気持ちの正しさが分かってきた今
僕はみんなに光を見せてあげたいんだ

Give the word a chance to say
That the word is just the way
It's the word I'm thinking of
And the only word is love
It's so fine, it's sunshine
It's the word, love

その言葉にチャンスを与えよう
その言葉こそが道なのだと口にするチャンスを
それは僕の心にある言葉
そのたった一つの言葉は愛
とても素敵さ、太陽の光のような、その言葉は愛

Say the word, love
Say the word, love
Say the word, love
Say the word, love

口にしてごらん、愛という言葉
口にしてごらん、愛という言葉
口にしてごらん、愛という言葉
口にしてごらん、愛という言葉


コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/91-1525ca3f
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

