Drive My Car

ここでは、「Drive My Car」 に関する記事を紹介しています。


【Drive My Car】

(和訳)

Asked a girl what she wanted to be
She said baby, "Can't you see
I wanna be famous, a star on the screen
But you can do something in between"

女の子に聞いたのさ、何になりたいの?って
そしたら「ベイビー、分からない?
有名になりたいの、銀幕のスターにね
でもその前にあんたにもできることがあるわ」

Baby you can drive my car
Yes I'm gonna be a star
Baby you can drive my car
And maybe I love you

「ベイビー、私の車を運転させてあげる
そうよ、私はスターになるの
ベイビー、私の車を運転させてあげる
そしたらあなたを好きになるかも」

I told a girl that my prospects were good
And she said baby, "It's understood
Working for peanuts is all very fine
But I can show you a better time"

俺の将来だって、明るいぜと言ったんだ
そしたら、「べイビー、そんなの承知の上よ
あくせく働くのも悪くないけど
私ならもっといい目を見せてあげるわ」

Baby you can drive my car
Yes I'm gonna be a star
Baby you can drive my car
And maybe I love you
Beep beep'm beep beep yeah

「ベイビー、私の車を運転させてあげる
そうよ、私はスターになるの
ベイビー、私の車を運転させてあげる
そしたらあなたを好きになるかも」
ブブーッ、ブブーッ、イェイ

Baby you can drive my car
Yes I'm gonna be a star
Baby you can drive my car
And maybe I love you

「ベイビー、私の車を運転させてあげる
そうよ、私はスターになるの
ベイビー、私の車を運転させてあげる
そしたらあなたを好きになるかも」
ブブーッ、ブブーッ、イェイ

I told that girl I can start right away
And she said, "Listen baby I got something to say
I got no car and it's breaking my heart
But I've found a driver and that's a start"

何なら今すぐ始めてもいいぜ、と言ったんだ
そしたら、「聞いて欲しいことがあるの、ベイビー
私まだ車を持っていないの、情けない話だけど
でもとりあえず、運転手は見つかったみたい」

Baby you can drive my car
Yes I'm gonna be a star
Baby you can drive my car
And maybe I love you

「ベイビー、私の車を運転させてあげる
そうよ、私はスターになるの
ベイビー、私の車を運転させてあげる
そしたらあなたを好きになるかも」
ブブーッ、ブブーッ、イェイ

Beep beep'm beep beep yeah
Beep beep'm beep beep yeah
Beep beep'm beep beep yeah
Beep beep'm beep beep yeah (fade out)


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
このコメントは管理者の承認待ちです
2016/07/10(日) 20:03 | | #[ 編集]
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/87-3389347f
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

