We Can Work It Out

ここでは、「We Can Work It Out」 に関する記事を紹介しています。


【We Can Work It Out】

(和訳)

Try to see it my way,
Do I have to keep on talking till I can't go on?
While you see it your way,
Run the risk of knowing that our love may soon be gone.
We can work it out,
We can work it out.

僕の立場で考えてごらん
もう喋れなくなるまで、延々話してなきゃいけないのかい
自分の立場にこだわっていると
二人の愛が消えても構わないって事になってしまう
僕らなら何とかできる、
僕らなら何とかできるよ

Think of what you're saying.
You can get it wrong and still you think that it's alright.
Think of what I'm saying,
We can work it out and get it straight, or say good night.
We can work it out,
We can work it out.

自分が言っていることを考えてごらん
間違っているかもしれないのに、それでも問題はないつもりでいる
僕が言っていることを考えてごらんよ
二人で力を合わせて解決するか、おやすみを言ってしまうか
僕らなら何とかできる、
僕らなら何とかできるよ

Life is very short, and there's no time
For fussing and fighting, my friend.
I have always thought that it's a crime,
So I will ask you once again.

人生はとても短いから
くだらない事で、喧嘩している暇はない
前から思っていることだけど、そんなのは馬鹿げているよ
だからもう一度君に頼むんだ

Try to see it my way,
Only time will tell if I am right or I am wrong.
While you see it your way
There's a chance that we may fall apart before too long.
We can work it out,
We can work it out.

僕の立場で考えてごらん
僕が正しいか間違っているかは、時間だけが決めてくれる
自分の立場にこだわっていると
下手するとじきに、別れ別れになってしまうかも知れない
僕らなら何とかできる
僕らなら何とかできる

Life is very short, and there's no time
For fussing and fighting, my friend.
I have always thought that it's a crime,
So I will ask you once again.

人生はとても短いから
くだらない事で、喧嘩している暇はない
前から思っていることだけど、そんなのは馬鹿げているよ
だからもう一度君に頼むんだ

Try to see it my way,
Only time will tell if I am right or I am wrong.
While you see it your way
There's a chance that we may fall apart before too long.
We can work it out,
We can work it out.

僕の立場で考えてごらん
僕が正しいか間違っているかは、時間だけが決めてくれる
自分の立場にこだわっていると
下手するとじきに、別れ別れになってしまうかも知れない
僕らなら何とかできる
僕らなら何とかできる


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/86-4ceb2e14
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

