Dizzy Miss Lizzy

ここでは、「Dizzy Miss Lizzy」 に関する記事を紹介しています。


【Dizzy Miss Lizzy】

(和訳)

You make me dizzy, Miss Lizzy
The way you rock and roll
You make me dizzy, Miss Lizzy
When we do the stroll
Come on, Miss Lizzy
Love me before I grow too old

お前は俺をクラクラさせるよ、ミス・リジー
腰を振ったり、揺すったり
お前は俺をクラクラさせるよ、ミス・リジー
二人で一緒に踊っていると
さあ、ミス・リジー
老いぼれる前に俺を愛してくれ

Come on, give me fever
Put your little hand in mine
You make me dizzy, dizzy Lizzy
Oh girl, you look so fine
Just a-rocking and a-rolling
Girl I said I wish you were mine

さあ、熱くさせてくれよ
その小さな手を握らせてくれ
お前は俺をクラクラさせるよ、ミス・リジー
ああ、何て素敵なんだ
腰を振ったり、揺すったり
お前が俺のものだったらいいのに

You make me dizzy, Miss Lizzy
When you call my name
Oooooh baby
Say you're driving me insane
C'mon, c'mon, c'mon, c'mon baby
I want to be your lover man

お前に名前を呼ばれると
ああ、ベイビー
頭がおかしくなりそうだ
さあ、さあ、さあ、ベイビー
お前の恋人になりたいんだ

Run and tell your mama
I want you to be my bride
Run and tell your brother
Baby, don't run and hide
You make me dizzy, Miss Lizzy
Girl I want to marry you

ひとっ走りしてママに言ってきな
俺の女房になって欲しいんだ
ひとっ走りして兄貴に言ってきな
逃げたり隠れたりしないでさ
お前は俺をくらくらさせるよ、ミス・リジー
お前と結婚したいんだ

Come on, give me fever
Put your little hand in mine, girl
You make me dizzy, dizzy Lizzy
Girl, you look so fine
You're just a-rocking and a-rolling
Oh I said I wish you were mine

さあ、熱くさせてくれよ
その小さな手を握らせてくれ
お前は俺をクラクラさせるよ、ミス・リジー
ああ、何て素敵なんだ
腰を振ったり、揺すったり
お前が俺のものだったらいいのに


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/74-93857a36
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

