YESTERDAY

ここでは、「YESTERDAY」 に関する記事を紹介しています。


【YESTERDAY】

(和訳)

Yesterday, all my troubles seemed so far away
Now it looks as though they're here to stay
Oh, I believe in yesterday.

昨日、全ての悩みは縁遠いことのように思えた
それが今ではすっかり居ついてしまったようだ
ああ、僕は明日を信じたい

Suddenly, I'm not half to man I used to be,
There's a shadow hanging over me.
Oh, I yesterday came suddenly.

突然、僕は今までの半分にも足りない男になった
影が全身を覆っている
ああ、全ては突然、昨日になってしまった

Why she had to go I don't know she woldn't say.
I said something wrong, now I long for yesterday.

なぜ彼女が行ってしまったのか、わからない
どうしても話してくれなかった
何かいけないことを言ってしまったのか
今はただ、昨日が恋しい

Yesterday, love was such an easy game to play.
Now I need a place to hide away.
Oh, I believe in yesterday.

昨日、愛はとっても簡単に遊べるゲームだった
今の僕は隠れ場所を探している
ああ、僕は昨日を信じたい

Why she had to go I don't know she woldn't say.
I said something wrong, now I long for yesterday.

なぜ彼女が行ってしまったのか、わからない
どうしても話してくれなかった
何かいけないことを言ってしまったのか
今はただ、昨日が恋しい

Yesterday, love was such an easy game to play.
Now I need a place to hide away.
Oh, I believe in yesterday.

昨日、愛はとっても簡単に遊べるゲームだった
今の僕は隠れ場所を探している
ああ、僕は昨日を信じたい

Mm mm mm mm mm.



スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/73-8c24dd23
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

