You Like Me Too Much

ここでは、「You Like Me Too Much」 に関する記事を紹介しています。


【You Like Me Too Much】

(和訳)

Though you've gone away this morning
You'll be back again tonight
Telling me there'll be no next time
If I don't just don't treat you right
You'll never leave me and you know it's true
Cos you like me too much and I like you

今朝君はいなくなっちゃったけど
夜にはまた戻ってくるだろう
今度ひどい仕打ちをしたら
もう二度と帰ってこないと言いながら
君は絶対僕から離れられない、わかってるだろ
だって君はどうしょうもなく僕が好きだし
僕も君が好きなんだ

You've tried before to leave me
But you haven't got the nerve
To walk out and make me lonely
Which is all that I deserve
You'll never leave me and you know it's true
Cos you like me too much and I like you

前にも僕と別れようとしたけど
いざとなったらとてもできないだろう
一人残して出て行くような真似は
そうなっても文句は言えない僕なのに
君は絶対僕から離れられない、わかってるだろ
だって君はどうしょうもなく僕が好きだし
僕も君が好きなんだ

I really do, and it's nice when you believe me
If you leave me
I will follow you and bring you back where you belong
Cos I could't really stand it
I admit that I was wrong
I wouldn't let you leave me cos it's true
Cos you like me too much and I like you

本当さ、信じてくれるとうれしいよ
もし出て行ったら
その後を追って、君の居場所に連れ戻してみせる
だって僕には耐えられないはずだもの
悪かったって認めるからさ
絶対に君を放さない、だってそうだろ
だって君はどうしょうもなく僕が好きだし
僕も君が好きなんだ

Cos you like me too much and I like you

だって君はどうしょうもなく僕が好きだし
僕も君が好きなんだ

I really do, and it's nice when you believe me
If you leave me
I will follow you and bring you back where you belong
Cos I could't really stand it
I admit that I was wrong
I wouldn't let you leave me cos it's true
Cos you like me too much and I like you
Cos you like me too much and I like you

本当さ、信じてくれるとうれしいよ
もし出て行ったら
その後を追って、君の居場所に連れ戻してみせる
だって僕には耐えられないはずだもの
悪かったって認めるからさ
絶対に君を放さない、だってそうだろ
だって君はどうしょうもなく僕が好きだし
僕も君が好きなんだ


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/70-4f3313b4
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

