It's Only Love

ここでは、「It's Only Love」 に関する記事を紹介しています。


【It's Only Love】

(和訳)

I get high when I see you go by
My oh my
When you sigh, my, my inside just flies
Butterflies
Why am I so shy when I'm beside you?

通り過ぎる気を見ているだけで、僕はうっとりしてしまう
君がため息をつくと、僕はどぎまぎしてしまう
どうして君のそばにいると、
こんなに口下手になっちゃうんだろう

It's only love and that is all
Why should I feel the way I do?
It's only love, and that is all
But it's so hard loving you

それは愛 ただそれだけのこと
どうしてこんな気持ちになってしまうんだろう
それは愛、ただそれだけのこと
でも君を愛するのはとってもつらい

Is it right that you and I should fight
Every night?
Just the sight of you makes nighttime bright
Very bright
Haven't I the right to make it up girl?

君と僕が毎晩ケンかをするなんておかしいと思わない?
君の姿をひと目見るだけで、僕の夜は明るくなる
とっても明るく
僕には仲直りをする権利もなにのかい?

It's only love and that is all
Why should I feel the way I do?
It's only love, and that is all
But it's so hard loving you
Yes it's so hard loving you, loving you

それは愛、ただそれだけのこと
どうしてこんな気持ちになってしまうんだろう
それは愛、ただそれだけのこと
でも君を愛するのはとってもつらい
そう、君を愛するのはとってもつらい


コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/69-0241d8a6
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

