Another Girl

ここでは、「Another Girl」 に関する記事を紹介しています。


【Another Girl】

(和訳)

For I hove got another girl, another girl
You're making me say that I've got nobody but you
But as from today, well, I've got somebody that's new
I ain't no fool and I don't take what I don't want

だって僕には別の彼女、別の彼女ができたんだ
君しかいないって言わせたいんだろう
でも今日からはもう、新しい相手がいるのさ
僕だって馬鹿じゃないから、欲しくないものには手を出さない

For I have got another girl, another girl
She's sweeter than all the girls and I met quite a few
Nobody in all the world can do what she can do
And so I'm telling you, "This time you'd better stop"

だって僕には別の彼女、別の彼女ができたんだ
彼女はどんな娘よりも優しい、けっこういろいろ会ってきたけど
世界中の誰にもできないことが、彼女にはできるんだ
だから、はっきりと言っちゃうけど、今度ばかりは諦めた方がいい


For I have got another girl, another girl
Who will love me till the end
Through thick and thin
She will always be my friend

だって僕には別の彼女、別の彼女ができたんだ
最後まで僕を愛しぬいてくれる彼女
何があろうと
彼女はいつだって僕の友達

I don't want to say that I've been unhappy with you
But, as from today, well, I've seen somebody that's new
I ain't no fool and I don't take what I don't want

君といてつまらなかったとは言いたくないけど
でも今日からはもう、新しい相手と会ってるんだ
僕だって馬鹿じゃないから、欲しくないものには手を出さない


For I have got another girl, another girl
Who will love me till the end
Through thick and thin
She will always be my friend

だって僕には別の彼女、別の彼女ができたんだ
最後まで僕を愛しぬいてくれる彼女
何があろうと
彼女はいつだって僕の友達

I don't want to say that I've been unhappy with you
But, as from today, well, I've seen somebody that's new
I ain't no fool and I don't take what I don't want

君といてつまらなかったとは言いたくないけど
でも今日からはもう、新しい相手と会ってるんだ
僕だって馬鹿じゃないから、欲しくないものには手を出さない

For I have got another girl, another girl
Another girl

だって僕には別の彼女、別の彼女ができたんだ
別の彼女、別の彼女


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/65-4c125060
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

