The Night Before

ここでは、「The Night Before」 に関する記事を紹介しています。


【The Night Before】

(和訳)

We said our goodbyes, ah, the night before
Love was in your eyes, ah, the night before
Now today I find you have changed your mind
Treat me like you did the night before

おやすみを言った時(昨日の夜)
君の瞳には愛が宿っていた(昨日の夜)
なのに今日になったら、君はすっかり心変わりしてる
昨日の夜みたいにやさしくしておくれ

Were you telling lies, ah, the night before?
Was I so unwise, ah, the night before?
When I held you near you were so sincere
Treat me like you did the night before

嘘をついてたのかい(昨日の夜)
僕がうかつだったんだろうか(昨日の夜)
抱き寄せた時の君は、とっても誠実だったのに
昨日の夜みたいにやさしくしておくれ

Last night is a night I will remember you by
When I think of things we did it makes me wanna cry

僕の心にある君はいつまでも昨夜の君
二人でやったことを思い出すと
僕は泣きたくなってくる

We said our goodbye, ah, the night before
Love was in your eyes, ah, the night before
Now today I find you have changed your mind
Treat me like you did the night before

おやすみを言った時(昨日の夜)
君の瞳には愛が宿っていた(昨日の夜)
なのに今日になったら、君はすっかり心変わりしてる
昨日の夜みたいにやさしくしておくれ

Yes

When I held you near you were so sincere
Treat me like you did the night before

抱き寄せた時の君は、とっても誠実だったのに
昨日の夜みたいにやさしくしておくれ

Last night is a night I will remember you by
When I think of things we did it makes me wanna cry

僕の心にある君はいつまでも昨夜の君
二人でやったことを思い出すと
僕は泣きたくなってくる

Were you telling lies, ah, the night before?
Was I so unwise, ah, the night before?
When I held you near you were so sincere
Treat me like you did the night before
Like the night before

嘘をついてたのかい(昨日の夜)
僕がうかつだったんだろうか(昨日の夜)
抱き寄せた時の君は、とっても誠実だったのに
昨日の夜みたいにやさしくしておくれ


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/62-e6cb8cc0
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

