Everybody's Trying To Be My Baby

ここでは、「Everybody's Trying To Be My Baby」 に関する記事を紹介しています。


【Everybody's Trying To Be My Baby】
【みんないい娘】

(和訳)

Well they took some honey from a tree
Dressed it up and they called it me

木から蜜をとってきて
おめかしさせたのが僕さ

Everybody's trying to be my baby
Everybody's trying to be my baby
Everybody's trying to be my baby, now

みんなが僕の恋人になろうとしている
みんなが僕の恋人になろうとしている
みんなが僕の恋人になろうとしている

Well half past nine, half past four
Fifty women knocking on my door

昨日の夜は4時半に目覚めた
50人の女がドアをノックしてたんだ

Everybody's trying to be my baby
Everybody's trying to be my baby
Everybody's trying to be my baby, now

みんなが僕の恋人になろうとしている
みんなが僕の恋人になろうとしている
みんなが僕の恋人になろうとしている

Went out last night, I didn't stay late
'Fore I got home I had nineteen dates

昨日の夜は外出したけど早めに帰った
家に帰るまでに19人とデート

Everybody's trying to be my baby
Everybody's trying to be my baby
Everybody's trying to be my baby, now

みんなが僕の恋人になろうとしている
みんなが僕の恋人になろうとしている
みんなが僕の恋人になろうとしている

Went out last night, I didn't stay late
'Fore I got home I had nineteen dates

昨日の夜は外出したけど早めに帰った
家に帰るまでに19人とデート

Everybody's trying to be my baby
Everybody's trying to be my baby
Everybody's trying to be my baby, now

みんなが僕の恋人になろうとしている
みんなが僕の恋人になろうとしている
みんなが僕の恋人になろうとしている

Well they took some honey from a tree
Dressed it up and they called it me

木から蜜をとってきて
おめかしさせたのが、この僕さ

Everybody's trying to be my baby
Everybody's trying to be my baby
Everybody's trying to be my baby, now

みんなが僕の恋人になろうとしている
みんなが僕の恋人になろうとしている
みんなが僕の恋人になろうとしている


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/60-191b6152
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

