What You're Doing

ここでは、「What You're Doing」 に関する記事を紹介しています。


【What You're Doing】

(和訳)

Look what you're doing, I'm feeling blue and lonely
Would it be too much to ask you
What you're doing to me?

ねえ、君はどうするつもりなの
僕は憂鬱で寂しいんだ
僕には質問する資格もないのかい
僕をどうするつもりなんだい

You got me running and there's no fun in it
Why should it be so much to ask of you
What you're doing to me?

僕をあっちこっち引きずり回して
そんなの、全然楽しくない
せめてこれくらいは聞かせてくれ
僕をどうするつもりなんだい

I've been waiting here for you
Wond'ring what you're gonna do
Should you need a love that's true
It's me

君をずっと待っているんだ
どうする気なんだろう?って
真実の愛が欲しいのなら、それは僕さ

Please stop your lying, you've got me crying, girl
Why should it be so much to ask of you
What you're doing to me?

頼むから、嘘をつくのは止めて欲しい
僕は泣いたんだ
せめてこれぐらいは聞かせてくれよ
僕をそうするつもりなんだい

I've been waiting here for you
Wond'ring what you're gonna do
Should you need a love that's true
It's me

君をずっと待っているんだ
どうする気なんだろう?って
真実の愛が欲しいのなら、それは僕さ

Please stop your lying, you've got me crying, girl
Why should it be so much to ask of you
What you're doing to me?

頼むから、嘘をつくのは止めて欲しい
僕は泣いたんだ
せめてこれぐらいは聞かせてくれよ
僕をそうするつもりなんだい

What you're doing to me?
What you're doing to me?

僕をどうするつもりなんだい
僕をどうするつもりなんだい


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/59-a6999e3f
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

