Every Little Things

ここでは、「Every Little Things」 に関する記事を紹介しています。


【Every Little Thing】

(和訳)

When I'm walking beside her
People tell me I'm lucky
Yes, I know I'm a lucky guy
I remember the first time
I was lonely without her
Can't stop thinking about her now

あの娘と並んで歩いていると
みんなが僕は運がいいと言う
そう、僕は運のいい奴
覚えてる、最初の頃
あの娘がいなくて寂しかった
あの娘の事しか考えられない

Every little thing she does
She does for me, yeah
And you know the things she does
She does for me, oooh

あの娘がすることは
どんな小さなことも僕のため
知ってるだろ?あの娘が僕のために
どんなことをしてくれるか

When I'm with her I'm happy
Just to know that she loves me
Yes, I know that she loves me now
There is one thing I'm sure of
I will love her forever
For I know love will never die

あの娘といれば僕は幸せ
あの娘に愛されてるってことだけで
そう、あの娘は僕を愛しているんだ
一つはっきりしてるのは
僕もあの娘をいつまでも愛してるってこと
だって僕は知ってるんだ、愛は決して消えない

Every little thing she does
She does for me, yeah
And you know the things she does
She does for me, oooh

あの娘がすることは
どんな小さなことも僕のため
知ってるだろ?あの娘が僕のために
どんなことをしてくれるか

Every little thing she does
She does for me, yeah
And you know the things she does
She does for me, oooh
Every little thing
Every little thing

あの娘がすることは
どんなに小さなことも僕のため
知ってるだろ?あの娘が僕のために
どんなことをしてくれるか


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/57-8a1854dd
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

