Eight Days A Week

ここでは、「Eight Days A Week」 に関する記事を紹介しています。


【Eight Days A Week】

(和訳)

Ooh I need your love babe,
Guess you know it's true.
Hope you need my love babe,
Just like I need you.
Hold me, love me, hold me, love me.
Ain't got nothin' but love babe,
Eight days a week.

君の愛が欲しいんだ
わかってるだろ、本気さ
君も僕の愛を欲しがってるといいな
僕が君を欲しがってるように
抱きしめて、愛して、抱きしめて、愛して
僕には愛しかないけれど、ベイビー
週に8日分のね

Love you ev'ry day girl,
Always on my mind.
One thing I can say girl,
Love you all the time.
Hold me, love me, hold me, love me.
Ain't got nothin' but love babe,
Eight days a week.

毎日君が好きなんだ
いつも君の事を考えてる
ひとつはっきりと言えるのは
いつだって愛してるということ
抱きしめて、愛して、抱きしめて、愛して
僕には愛しかないけれど、ベイビー
週に8日分のね

Eight days a week
I love you.
Eight days a week
Is not enough to show I care.

週に8日、君を愛してる
週に8日、それだけじゃ僕の心は伝えきれない

Ooh I need your love babe, ...

Eight days a week ...

Love you ev'ry ...

Eight days a week.
Eight days a week.
Eight days a week.


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/54-5752b20f
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

