I'll Follow The Sun

ここでは、「I'll Follow The Sun」 に関する記事を紹介しています。


【I'll Follow The Sun】

(和訳)

One day you'll look to see I've gone
For tomorrow may rain, so I'll follow the sun
Some day you'll know I was the one
But tomorrow may rain, so I'll follow the sun

ある日君は、僕がいなくなっているのに気づくだろう
明日は雨が降るかもしれない、だから僕は太陽を追っていくんだ
ある日君は僕がただひとりの男だったことに気づくだろう
でも明日は雨が降るかもしれないだから僕は太陽を追っていくんだ

And now the time has come
And so my love I must go
And though I lose a friend
In the end you will know, oooh

そして今、その時がきた
だから愛しい人、僕は行かなければ
僕は友達を一人なくすけど
最後には君もわかってくれるだろう

One day you'll find that I have gone
But tomorrow may rain, so I'll follow the sun

ある日君は、僕がいなくなっているのに気づくだろう
明日は雨が降るかもしれない、だから僕は太陽を追っていくんだ

Yea, tomorrow may rain, so I'll follow the sun
And now the time has come
And so my love I must go
And though I lose a friend
In the end you'll know, oooh

そうさ、明日は雨が降るかもしれない、だから僕は太陽を追っていくんだ
そして今、その時がきた
だから愛しい人、僕は行かなければ
僕は友達を一人なくすけど
最後には君もわかってくれるだろう

One day you'll find that I have gone
But tomorrow may rain, so I'll follow the sun

ある日君は、僕がいなくなっているのに気づくだろう
明日は雨が降るかもしれない、だから僕は太陽を追っていくんだ


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/51-ed0867f8
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

