Chains / チェインズ

ここでは、「Chains / チェインズ」 に関する記事を紹介しています。


【 Chains 】

Chains
My baby's got me locked up in chains
And they ain't the kind that you can see
Woh, these chains of love got a hold on me, yeah

Chains
Well, I can't break away from these chains
Can't run around 'cause I'm not free
Woh, these chains of love won't let me be, yeah

I wanna tell you pretty baby
I think you'Re fine
I'd like to love you
But, darling, I'm imprisoned by these.......

Chains
My baby's got me locked up in chains
And they ain't the kind that you can see
Woh, these chains of love got a hold on me, yeah

Please believe me when I tell you
Your lips are sweet
I'd like to kiss them
But I can't break away from all these

Chains
My baby's got me locked up in chains
And they ain't the kind that you can see
woh, these chains of love got a hold on me, yeah

Chains

Chains of Love
Chains of Love
Chains of Love

【 チェインズ 】


あの娘は僕を鎖でしばってしまった
それは目に見えるようなもんじゃない
そうさ愛の鎖が、僕をしばりつけているんだ


どうしたってこの鎖からは逃げられない
走り回ることもできない、だって僕は自由じゃないから
そうさ愛の鎖が、僕の好きにさせてくれないんだ

本当は云ってあげたいんだ、かわい子ちゃん
とってもステキだよって
本当は好きになりたいんだけど
僕はこの愛の鎖で拘束されている


あの娘は僕を鎖でしばってしまった
それは目にみえるようなもんじゃない
そうさ愛の鎖が、僕をしばりつけてるんだ

信じてくれよ、この言葉は嘘じゃない
君の唇はとっても甘そう
本当はキスしたいんだけど
どうしたってこの愛の鎖から逃げられないのさ


あの娘は僕を鎖でしばってしまった
それは目に見えるようなもんじゃない
そうさ愛の鎖が、僕をしばりつけてるんだ



愛の鎖
愛の鎖
愛の鎖


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/5-7f24f160
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

