I'll Be Back

ここでは、「I'll Be Back」 に関する記事を紹介しています。


【I'll Be Back】

(和訳)

You know if you break my heart I'll go
But I'll be back again
Cos I told you once before goodbye
But I came back again

もし僕を悲しませたら出て行くよ
でもまた帰ってくるんだ
だって前にも一度さよならと言ったけど
僕はまた帰ってきた

I love you so
I'm the one who wants you
Yes, I'm the one
Who wants you, oh ho, oh ho, oh

とっても愛してる
君を求めているのはこの僕さ
そう、君を求めているのはこの僕なんだ

You could find better things to do
Than to break my heart again
This time I will try to show that I'm
Not trying to pretend

もう一度僕の心を傷つけるより
もっとましなことを探してくれ
今度ばかりはこの僕も
本気だと言うところを見せてやりたいんだ

I thought that you would realize
That if I ran away from you
That you would want me too
But I got a big surprise
Oh ho, oh ho, oh

分かってもらえるだろうと思ってた
僕が君から離れていったら
肝僕を恋しく思うだろうって
でも全然あてがはずれたよ

You could find better things to do
Than to break my heart again
This time I will try to show that I'm
Not trying to pretend

もう一度僕の心を傷つけるより
もっとましなことを探してくれ
今度ばかりはこの僕も
本気だと言うところを見せてやりたいんだ

I wanna go but I hate to leave you,
You know I hate to leave you , oh ho, oh ho, oh

出て行きたい
でも君を捨てたくはない
君を捨てていきたくないんだ

You, if you break my heart I'll go
But I'll be back again

もし僕を悲しませたら出て行くよ
でもまた帰ってくるんだ


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/46-ba8c51a3
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

