Things We Said Today

ここでは、「Things We Said Today」 に関する記事を紹介しています。


【Things We Said Today】

(和訳)

You say you will love me If I have to go
You'll be thinking of me Somehow I will know
Someday when I'm lonely Wishing you weren't so far away
Then I will remember Things we said today

たとえ僕がいなくなっても、愛し続けると君は言う
ずっと僕を思っている、きっと僕にも伝わるだろう
いつの日か、寂しさのあまり、君が傍にいてくれたらと願う時
きっと思い出すだろう、ふたりの今日の誓いを

You say you'll be mine, girl Till the end of time
These days such a kind girl Seems so hard to find
Someday when we're dreaming Deep in love, not a lot to say
Then we will remember Things we said today

この世の終わりまで、ずっと僕のものだと君は言う
こんなに優しい娘はこのごろめったにいないようだ
いつの日か、夢を見る僕らが、深く恋に落ち、言葉をなくした時
きっと思い出すだろう、二人の今日の誓いを

Me, I'm just the lucky kind
Love to hear you say that love is luck
And though we may be blind
Love is here to stay and that's enough

僕は本当に運がいい男
愛はどこまでも愛と言ってくれる君
僕らには何も見えていないのかもしれないけれど
愛はここにしっかり根付いている

To make you mine, girl Be the only one
Love me all the time, girl We'll go on and on
Someday when we're dreaming Deep in love, not a lot to say
Then we will remember Things we said today

それだけでもう、君はしっかり僕のもの
ただ一人の女になってくれ、いつでも愛して欲しいんだ
二人でどこまでも行こう
いつの日か、夢を見る僕らが、深く恋に落ち、言葉をなくした時
きっと思い出すだろう、二人の今日の誓いを

Me, I'm just the lucky kind
Love to hear you say that love is luck
Though we may be blind
Love is here to stay and that's enough

僕は本当に運がいい男
愛はどこまでも愛と言ってくれる君
僕らには何も見えていないのかもしれないけれど
愛はここにしっかり根付いている

To make you mine, girl Be the only one
Love me all the time, girl We'll go on and on
Someday when we're dreaming Deep in love, not a lot to say
Then we will remember Things we said today

それだけでもう、君はしっかり僕のもの
ただ一人の女になってくれ、いつでも愛して欲しいんだ
二人でどこまでも行こう
いつの日か、夢を見る僕らが、深く恋に落ち、言葉をなくした時
きっと思い出すだろう、二人の今日の誓いを


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/43-f2a83fc6
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

