Any Time At All

ここでは、「Any Time At All」 に関する記事を紹介しています。


【Any Time At All】

(和訳)

Any time at all, any time at all
Any time at all, all you've gotta do is call and I'll be there

どんな時でも、どんな時でも
どんな時でも、電話一本で
僕はすっ飛んで行くよ

If you need somebody to love
Just look into my eyes
I'll be there to make you feel right

愛する人が欲しい時は
僕の目をじっと見て
すぐに行って君の心をなごませてあげる

If you're feeling sorry and sad
I'd really sympathize
Don't you be sad, just call me tonight

君が悲しくて惨めな時は
僕も心から同情するよ
めそめそしないで、僕に電話して、今夜

Any time at all, any time at all
Any time at all, all you've gotta do is call and I'll be there

どんな時でも、どんな時でも
どんな時でも、電話一本で
僕はすっ飛んで行くよ

If the sun has faded away
I'll try to make it shine
There's nothing I won't do

太陽が姿を消しても
また輝くようにしてあげよう
何だってやってあげるよ

When you need a shoulder to cry on
I hope it will be mine
Call me tonight, and I'll come to you

すがって泣く肩が必要な時は
できれば僕のを使って欲しい
今夜、電話してよ、すぐに駆けつけるから

Any time at all, any time at all
Any time at all, all you've gotta do is call and I'll be there

どんな時でも、どんな時でも
どんな時でも、電話一本で
僕はすっ飛んで行くよ

Any time at all, any time at all
Any time at all, all you've gotta do is call and I'll be there
Any time at all, all you've gotta do is call and I'll be there

どんな時でも、どんな時でも
どんな時でも、電話一本で
僕はすっ飛んで行くよ

どんな時でも、電話一本で
僕はすっ飛んで行くよ


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/41-95c7f6dd
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

