I Should Have Known Better

ここでは、「I Should Have Known Better」 に関する記事を紹介しています。


【I Should Have Known Better】

(和訳)

I should have known better with a girl like you
That I would love everything that you do
And I do, hey, hey, hey, and I do

うかつだったよ、君みたいな娘に出会ったら
しぐさのひとつひとつまで好きになっちゃうんだね
本当さ、本当なんだ

Whoa, oh, I never realized what a kiss could be
This could only happen to me
Can't you see, can't you see

知らなかったよ、キスがこんなにステキだなんて
こんなの、僕以外にはありえない
分かんない?分かんないかな

That when I tell you that I love you, oh
You're gonna say you love me too, oh
And when I ask you to be mine
You're gonna say you love me too

愛してるって君に告白したら
きっと君も、私もよって答えるだろう
そして僕のものになって欲しいと頼んだら
私も愛してるって言ってくれるんだ


So I should have realized a lot of things before
If this is love you've got to give me more
Give me more, hey hey hey, give me more

本当に知らなかったよ、いろんなことを
これが愛なら、もっと欲しいんだ
もっとおくれよ、ねえ、もっとさ

Whoa, oh, I never realized what a kiss could be
This could only happen to me
Can't you see, can't you see

知らなかったよ、キスがこんなにステキだなんて
こんなの、僕以外にはありえない
分かんない?分かんないかな

That when I tell you that I love you, oh
You're gonna say you love me too, oh
And when I ask you to be mine
You're gonna say you love me too

愛してるって君に告白したら
きっと君も、私もよって答えるだろう
そして僕のものになって欲しいと頼んだら
私も愛してるって言ってくれるんだ

You love me too, you love me too
You love me too


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/35-e0beb0b7
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

