Devil In Her Heart

ここでは、「Devil In Her Heart」 に関する記事を紹介しています。



【Devil In Her Heart】
【デヴィル・イン・ハー・ハート】

(和訳)

She's got the devil in her heart
But her eyes they tantalize
She's gonna tear your heart apart
Oh her lips they really thrill me

あの娘の心には悪魔がいる
でも彼女の瞳は魅惑的だ
きっと君のハートを引き裂くだろう
ああ なんてゾクゾクする唇

I'll take my chances
For romance is
So important to me
She'll never hurt me
She won't desert me
She's an angel sent to me

いちかばちかやってみよう
だってロマンスは
とても大事なものだから
僕を傷つけたり
捨てたりするわけがない
彼女は僕に遣わされた天使なんだ

She's got the devil in her heart
No, no, this I can't believe
She's gonna tear your heart apart
No, no nay will she deceive

あの娘の心には悪魔がいる
でも彼女の瞳は魅惑的だ
きっと君のハートを引き裂くだろう
まさか 僕を裏切るわけがないじゃないか

I can't believe that she'll ever ever go
Not when she hugs and says she loves me so
She'll never hurt me
She won't desert me
Listen can't you see

あの娘がいなくなるなんて信じられない
僕を抱きしめて 愛しているって言ってくれるあの娘が
僕を傷つけたり
捨てたりするわけがない
ねえ、 わからないのかい

She's got the devil in her heart
Oh, no, no, no, this I can't believe
She's gonna tear your heart apart
No no nay will she deceive

あの娘の心には悪魔がいる
でも彼女の瞳は魅惑的だ
きっと君のハートを引き裂くだろう
まさか 僕を裏切るわけがないじゃないか

Don't take chances if your romance is
So important to you
She'll never hurt me
She won't desert me
She's an angel sent to me

危ない橋は渡るもんじゃないよ もしロマンスが
それほど大切なら
僕を傷つけたり
捨てたりするわけがない
彼女は僕に遣わされた天使なんだ

She's got the devil in her heart
Oh, no, no, no, no this I can't believe
She's gonna tear your heart apart
No, no nay will she deceive

あの娘の心には悪魔がいる
でも彼女の瞳は魅惑的だ
きっと君のハートを引き裂くだろう
まさか 僕を裏切るわけがないじゃないか

She's got the devil in her heart
No she's an angel sent to me
She's got the devil in her heart
No she's an angel sent to me

あの娘の心には悪魔がいる
違うよ 僕に遣わされた天使さ
あの娘の心には悪魔がいる
違うよ 僕に遣わされた天使さ


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/28-feb86557
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

