You Really Got A Hold Me

ここでは、「You Really Got A Hold Me」 に関する記事を紹介しています。



【You Really Got A Hold On Me】
【ユー・リアリー・ゴッタ・ホールド・オン・ミー】

(和訳)

I don't like you, but I love you
Seems that I'm always thinking of you
Oh, oh, oh, you treat me badly
I love you madly
You've really got a hold on me
You really got a hold on me

お前のことは好きじゃない けど愛してる
なんだかいつもお前のことを考えてるみたいだ
ああ お前はとてもつれないなのに
どうしようもなく愛してる
お前は俺をしっかり捕まえた
俺をしっかり捕まえてしまったんだ

Baby, I don't want you, but I need you
Don't want to kiss you, but I need to
Oh, oh, oh, you do me wrong no
My love is strong now
You've really got a hold on me
You really got a hold on me

お前なんか欲しくない けど必要なんだ
キスなんかしたくないけど せずにはいられない
ああ お前は俺に冷たい
なのに俺の愛は強まるばかり
お前は俺をしっかり捕まえた
俺をしっかり捕まえてしまったんだ

Baby, I love you and all I want you to do
Is just hold me, hold me
Hold me, hole me

ベイビー 愛せてるんだ 俺の望みはただひとつ
お前に 
しっかり 抱きしめてもらうこと

I want to leave you, don't want to stay here
Don't want to spend another day here
Oh, oh, oh, I want to split now
I just can't quit now
You've really got a hold on me
You really got a hold on me

お前と離れたい ここにはいたくない
あと一日だって我慢できない
ああ どこかに消えてしまいたい
なのに 今さらやめられない
お前は俺をしっかり捕まえた
俺をしっかり捕まえてしまったんだ

Baby, I love ou and all I want you to do
Is just to hold me, hold me
Hold me, hold me

ベイビー 愛せてるんだ 俺の望みはただひとつ
お前に しっかり
抱きしめてもらうこと

You really got a hold on me
You really got a hold on me

お前は俺をしっかり捕まえた
俺をしっかり捕まえてしまったんだ


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/26-d079dfa2
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

