Little Child

ここでは、「Little Child」 に関する記事を紹介しています。



【Little Child】
【リトル・チャイルド】

(和訳)

Little child, little child, little child
Won't you dance with me
I'm so sad and lonely
baby take a chance with me

可愛い子、可愛い子、可愛い子
僕と踊ってくれないか
一人ぼっちで寂しいんだ
どうだい 僕を試してみない

Little child, little child, little child
Won't you dance with me
I'm so sad and lonely
baby take a chance with me

可愛い子、可愛い子、可愛い子
僕と踊ってくれないか
一人ぼっちで寂しいんだ
どうだい 僕を試してみない

If you want someone to make you feel so fine
Then we'll have some fun
When you're mine, all mine
So come on, come on, come on

素敵な気分にしてくれる相手が欲しいのなら
きっと二人で楽しめるよ
君が僕のものになってくれれば
だから さあ お願いさ

Little child, little child, little child
Won't you dance with me
I'm so sad and lonely
baby take a chance with me

可愛い子、可愛い子、可愛い子
僕と踊ってくれないか
一人ぼっちで寂しいんだ
どうだい 僕を試してみない

When you're by my side, you're the only one
don't you run and hide
Just come on, come on
Yeah, come on, come on, come on

そばにいると君のことしか考えられない
逃げたり隠れたりしないで
こっちへおいで
ねえ 頼むよ お願いだから

Little child, little child, little child
Won't you dance with me
I'm so sad and lonely
Baby take a chance with me
Baby take a chance with me.....

可愛い子、可愛い子、可愛い子
僕と踊ってくれないか
一人ぼっちで寂しいんだ
どうだい 僕を試してみない
どうだい 僕を試してみない


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/21-0d5f6d90
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

