It Won't Be Long

ここでは、「It Won't Be Long」 に関する記事を紹介しています。


【It Won't Be Long】
【イット・ウォント・ビー・ロング】

(和訳)

It won't be long, yeah, yeah, yeah
It won't be long, yeah, yeah, yeah
It won't be long, yeah
Till I belong to you

あと少し
あと少し
あと少しで
僕は君のもの

Every night when everybodyhas fun
Here am I sitting all on my own

毎晩、他のみんなが楽しんでいるとき
僕はここで、寂しく膝を抱えてる

It won't be long, yeah, yeah, yeah
It won't be long, yeah, yeah, yeah
It won't be long, yeah
Till I belong to you

あと少し
あと少し
あと少しで
僕は君のもの

Since you left me, I'm so alone
Now you're coming, you're coming on home
I'll be good like I know I should
You're coming home, you're coming home

君がいなくなってから 僕はずっと一人ぼっち
でも君は帰ってくる 帰ってきてくれるんだ
今度はちゃんとやさしくするよ
君が帰ってくる、帰ってきてくれるんだ

Every night the tears come down from my eyes
Every day I've done nothing but cry

毎晩僕の目から涙が零れ落ちる
僕は毎日泣き通しだった

It won't be long, yeah, yeah, yeah
It won't be long, yeah, yeah, yeah
It won't be long, yeah
Till I belong to you

あと少し
あと少し
あと少しで
僕は君のもの

Since you left me I'm so alone
Now you're coming, you're coming on home
I'll be good like I know I should
You're coming home, you're coming home

君がいなくなってから 僕はずっと一人ぼっち
でも君は帰ってくる 帰ってきてくれるんだ
今度はちゃんとやさしくするよ
君が帰ってくる 帰ってきてくれるんだ

So every day we'll be happy, I know
Now I knwo that you won't leave me no more

だからこれからは 僕らも毎日幸せさ
だって僕にはわかってるんだ 君はもう二度といなくならない

It won't be long, yeah, yeah, yeah
It won't be long, yeah, yeah, yeah
It won't be long, yeah
Till I belong to you

あと少し
あと少し
あと少しで
僕は君のもの


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/17-47095094
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

