There's A Place / ゼアズ・ア・プレイス

ここでは、「There's A Place / ゼアズ・ア・プレイス」 に関する記事を紹介しています。


【 There's A Place 】

There is a place where I can go
When I feel low, when I feel blue
And it's my mind
And there's no time
When I'm alone

I think of you and things you do
Go around my head, the things you've said
Like, "I love only you"

In my mind there's no sorrow
Don't you know that it's so
There'll be no sad tomorrow
Don't you know that it's so

There is a place where I can go
When I feel low, when I feel blue
And it's my mind
And there's no time
When I'm alone

There's a place....

【ゼアズ・ア・プレイス 】 (和訳)

僕には行くところがある
気持ちが沈んでいるとき、ブルー名気分のときに
それは僕の心
一人きりでいると
時間も忘れてしまう

僕は君と、君のすることを思う
君の言葉は頭の中をかけめぐる
たとえば、「好きなのはあなただけ」

僕の心に悲しみはない
知らなかったのかい
悲しい明日なんてないんだ
知らなかったのかい

僕には行くところがある
気持ちが沈んでいるとき ブルーな気分のときに
それは僕の心
一人きりでいると
時間も忘れてしまう

行くところがあるんだ


スポンサーサイト
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
http://boogieboys.blog45.fc2.com/tb.php/14-2f0bbbaa
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック

